Sidor

måndag 23 februari 2009

Lantlig kruka och ordning bland smyckena..

Hej på er!

Hoppas ni hade en skön helg med massor av mys och pyssel! Har ni gjort nånting skoj?

Vi har sprungit på stan, kikat film och vilat upp oss. Det är så roligt när man springer på stan i en stad som man inte kan utan och innan, för att man hittar hela tiden nya härliga butiker. David delar väl kanske inte riktigt min passion att springa på inredningsaffärer, men jag måste säga att han höll masken ganska bra, tills han blev hungrig =)

Den här härligt slitna blomkrukan hittade vi på SIA. Blomman är från Blomsterpassagen, vid Östermalmstorg som jag kikar förbi nästan varenda dag jag när på väg hem från jobbet =)


Gillar verkligen SIA, men kan tycka att de är lite väl dyra ibland. Men hittar man nånting som man verkligen faller för, så är inte det så mycket att göra.

Det här smycksstället från Lisbeth Dahl hittade vi på Berrydetails. Ett perfekt köp om man vill få lite ordning på sina smycken!



Kram på er
alla söta och hoppas ni får en härlig vecka! ♥


21 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Vilka vackra saker du köpt!
    Gillar verkligen smyckeshållaren och den vackert slitna krukan...
    Min lilla vägghylla med lådor är ett loppisfynd som jag sedan målat vit.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hallå där! Ja det har blivit endel tavlor på sistone så det börjar bli ett litet lager..:) jag har några stycken hemma hos mig.. de funkar också bra att ställa i/på en hylla eller på ett skåp till exempel. Jag älskar fina budskap och man kan nästan säga att jag samlar på ord:) SIA har verkligen så mycket fint! Jag har också en favoritbutik som jag gärna kikar in i flera gånger i veckan. Jag kan gå omkring hur länge som helst där inne och bli inspirerad! Ha en skön vecka! Kram M

    SvaraRadera
  3. Ahhh ett sånt ställ till smyckena skulle jag behöva, alla ligger huller om buller:)

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  4. Hej! Kikar in hos dig för första gången! MEN oj så fina bilder du visar! Söt blogg. Kram Christa

    SvaraRadera
  5. Vackra saker du shoppat, krukar var kanonsöt :)

    Ha en fortsatt trevlig vecka :)
    / Therese

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Så fina saker ni köpte!!
    kram.

    SvaraRadera
  7. hej
    jättefin kruka från Sia!! Må så gott!
    kramen Malin

    SvaraRadera
  8. Smyckeshållaren är jättefin! Ha en fin vecka kraam Susanne

    SvaraRadera
  9. Så söt knopp den hade.. Mmmmm... jag brukar muta min kära make med fika när vi handlar kram sari

    SvaraRadera
  10. Hallå Anna!

    Jag har missat att säga hur OTROLIGT skitsnygg hallmöbeln blev. Tyckte ju den var jättefin innan men NU - wow!

    Kramar malin :)

    SvaraRadera
  11. Jättefina fynd!

    Kul att du har bott i Luleå, är du född här?

    Det var jätteromantiskt i kyrkan när vi gifte oss, det är något speciellt med gamla kyrkor!

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  12. Hej! Tack så mycket! Kul att du kikade in hos mig också! javisst är kransen fin? Hoppas du får en trevlig kväll. Kram Christa

    SvaraRadera
  13. Tack vännen! för din goa kommentar! Kraam Susanne

    SvaraRadera
  14. hej
    tack för kommentaren,du den där krukan var ju jätte fin sån skulle jag vilja ha,o smycke hängaren från lisbeth dahl är ju fanastiskt fin.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  15. Oj vilken vacker kruka, den föll mig verkligen i smaken.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  16. Vad roligt att du tittade in, alltid härligt när nya lämnar avtryck efter sig, vackra fynd du gjorde, håller med om SIA, önskar dig en skön helg och hoppas vi hörs igen, kram VIOLA

    SvaraRadera
  17. Nä nu börjar det bli för mycket. Det bli lite mormor över allt. Ser inte ut som en ung kille bor där, skitfult

    SvaraRadera
  18. Sia har mycket fint. Smyckehållaren är väldigt stilig och praktisk.

    Kram

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Jag håller med om sia...hittar man något man vill ha...ja..då måste man ju!!

    Skön helg till dej
    Martina

    SvaraRadera
  20. fyndade du något igår? / Cat

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Supersnygga saker du har hittat, tack för alla tips.

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!