Sidor

måndag 9 mars 2009

En ängel i vardagsrummet...

Hej alla glada! ♥

Hoppas ni hade en skön helg! Själv har jag haft tjejfest här i helgen. Det blir inte så ofta vi samlas längre alla tjejerna, alla har fullt med jobb, barn och annat, så det var superskoj att träffa alla!

Sen har det även kommit en ängel med posten i veckan som fått sig en plats i hörnskåpet i vardagsrummet. Ängeln kommer från Prästbostället och ser ut att vara gammal och vädernött.




Nu är två hyllor i hörnskåpet inredda och det återstår två. Men dessa får stå så gott som tomma, tills jag kommer på vad som skulle vara fint att ha där.


Kram på er! ♥

14 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Väldigt fin ängel du fått tag i.
    Jag måste få säga att din stol ju blev helt suveränt snygg! Skitsnygg rent ut sagt!

    Ha en mysig start på veckan,
    kramar Malin :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nääe.. Det känns väl inte precis som att vitt är killars drömfärg att inreda med... Hemma hos oss får jag jobba rätt hårt inför varje måla om projekt om det är vitt jag ska måla med...

    Vilka fina bilder du visar!
    Hoppas du får en bra vecka!
    //Johanna

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen en fin ängel! Jag är också lite svag för änglar......

    Ha det bra!
    Kram Annemari

    SvaraRadera
  4. Nu har jag bilder på frisyren på min blogg =)
    Titta titta!

    Kram på dig!
    Benita ♥

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar ängel

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Tack för din goa kommentar!
    Vad skoj med tjejträff, jag ska på tjejmiddag imorgon.
    Underbar ängel.

    kram!

    SvaraRadera
  7. En riktigt fin liten ängel du köpt :-). Tack för din kommentar hos mig, är superkul att se sina konstverk hänga på ett hotell:-)) kan knappt tro det är sant att ...mina..tavlor hänger där.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  8. Hej Anna, hoppas allt e gott med dig.
    Ängeln var verkligen fin och ser gammal ut som du säger. Bra köp där!
    Ha en skön vecka, Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Jag gillar också luggen :D Men svårt att ha koll på den. Det känns som den har sitt egna liv ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Vilken jättefin ängel du har köpt...
    Älskar den "gamla" patinan..

    Ha det så bra,
    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  11. Jag har just nu en tävling i min blogg där du kan vinna fina porslinsformar från Ib Laursen/Mynta-serien.

    Välkommen att delta!

    http://fiaofsweden.blogg.se/?tmp=01224019

    SvaraRadera
  12. Men åååååååå vad fin!!!!!

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!